Najnowsze Wpisy

POwrot ze smierci:P Komentarze (6)
22. listopada 2002 17:30:00
linkologia.pl spis.pl

Haj al!!!!

Witam  powstalam z otchlani smierci.A tak powaznie  to mialam kfile zalamania- nie kcialo mi sie nic robic ( nawet siedziec na necie) i bylam strasznie chooooooooooora.

Powiem wsio od poszatku:

Kuzinka przyjechala do mnie- bede ciocia albo wujkiem :P, kciala mnie upic, zeby wyciagnac ode mnie  w kim sie koffam , ale niestety mimio tego , ze mnie spila tak , ze do kibla to szlam na kolanach to nie  udalo jej sie :P HA! jestem MISZCZ:>

Dwa dni wczesniej z psiapsiolka Luska obalilysmy naleffki cytrynowe( powiem wam---NO MORE) nastepnego dnia - kaccccccc jak nie wiem:>

Poniedzialek czulam sie OK. Ale wtorek rano- poczulam lekki ucisk na  zoladku wiec poszlam do kibla , myslac ze to pozostalosci po bulimii i ze tak mnie rwie, ale gdzie tam -puscilam wielkiego kolorowego pawia i doszlam na kolanach do lozka . Pierwsze slowo jakie powiedzialam- "pier****  szkole , nie ide" .Polozylam sie spac a Lucce jak przyszla do mnie powiedzialam , zeby przekazala zeby sie w (_!_) pocalowali bo mnie dzisiaj nie maL:>>>>>>>>>

Obudzilam sie o 10:30 i stwierdzialm  , ze pojde  jednak na fizyke bo ten LOS da mi kropke i bedzie mnie pytal.A na fizyce to mialam jazde bez trzymanki- mianowicie  dwa razy sobie  zemdlalam:> Kheh dobrze ze Lucka byla obok mnie i mnie podtrzymala. Poszlam do domQ i padlam na lozeczko. Obudzilam sie  nastepnego dnia o 9:30.Nauczylam sie na spr oi poszlam na lekcje. Wiec tak wygladaly moje ostatnie dni. Jak sie okazalo: mam wrzodowe zapalenie zoladka i dobrze ze nie kipnelam sobie w kalendarz:> Ale coz :> Zlego diabel nie bierze;) Pozdroffka dla allll ; Dj_Skate'a kaciarki i innych :> Kamciu wracaaaaj :>

 

 

 

 

hexe : :

WROCEK Komentarze (5)
10. listopada 2002 00:03:00
linkologia.pl spis.pl

Nie mam sily nawet pisac :)) Dzisiejszy dzien obfitowal w liczne wrazenia i emocje. Z przyjaciolka doszlysmy do wniosku , ze politechnika wroclawska aby sie pozbyc chetnych na studium talent  wymyslila kilka pulapek: np. jak myslisz , ze bedzie slonce , to pada deszcz , z kolei jak sie ubierzesz jak niedzwiadek polarny to goraco jak nie wiem :> Ale  to nie wszystko , jak przechodzisz  sobie na zielonym swietle pewny , ze  nic Ci nie grozi .... a  gdzie tam ,  tuz obok Ciebie przejezdza  rozpedzony samochod (to tez pulapka polibudy)

Dzisiaj sie spotkalam z moim psiapsielem panem PIEGIEM :**.Normalne  fajowo bylo :) Lucka  ofkors  musiala ponarzekac , ze przez moje "glupie spotkanie"  musiala kilka godzin pozniej do domq  wrocic , ale ona tak zawsze :)

Z Piegiem poszlismy sobie do galerii dominikanskiej a pozniej jeszcze  zaprowadzil nas na rynek ( uaaaaaauuuuuuuuuuu:P)Oczywiscie nie odbylo sie bez paru drobnych sprzeczek ,  chocby o to , ze  wg Niego techno to nie muzyka :P

Ide spac  bo mnie  boli dolna partia brzucha i zaraz kipne na klawe . Pozdroffka dla wszystkich a w szczegolnosci dla Dj'a kamciarki i  innych

 

hexe : :

Excited na maxa :) Komentarze (3)
08. listopada 2002 20:47:00
linkologia.pl spis.pl

Boshe :) Jutro jade do wrocka na pwr i totalnie nie wiem z czego sie ciesze( taki juz ze mnie  gluuuuupek). W koncu bede musiala wstac o godzinie 5:50 , zaby umyc glowke i wziac SHOWER a o 6:20 wyjsc na pociag i jeszcze do tego kupic bilet( gdzie kolejki jak za miesem :> ) . Nie wspomne o 1,5 h w  pociagu. Ale nie bede marnowac czasu :> Wczoraj nie zrobilam zadania z matmy , ale sie nie poddam ! Albo ono albo ja :)) Musze je rozwiazac , bo nie moge spac po nocach , tymbardziej , ze  jestem na  dobrej drodze :P

No moje miski , nie chce mi sie pisac , idfe poczytac  sobie jakas durna ksiazke :P ( np Harlequeena:>)Pozdroffka dla kamciarki i Dj_a :)

hexe : :

:>>> Komentarze (0)
07. listopada 2002 15:50:00
linkologia.pl spis.pl

Hi @ll :>

Jezeli mowa  o fuksie to ja   mam na serio ujakiegos gigantycznego fuksa :> Dzisiaj Mumina zrobila nam kartkoffke z ekstremum , nie zebym zle zrobila  zadanie , ale  qna zle narysowalam wykres i jak przechodzila zeby zbierac kartkoffke( bo nie zbiera wszystkim tylko  niektorym)  to musiala zobaczyc moja  mine zbitego psa i ominela  mnie :>>>Bosz  kolejny dzien ze stanem przedzawalowym :>))

Jeszcze cosik dzisiaj napisze bo  teraz mi sie nie kce :> Pozdroffka dla @LL:>

hexe : :

Ha!!! Komentarze (2)
06. listopada 2002 15:09:00
linkologia.pl spis.pl

Ej normalnie to co dzisiaj przezylam w szkole nadaje sie na film pt :"Totalny fuks". Mianowicie mialam na dzisiaj przeczytac potop i zrobic charakterystyke  siakiegos Kmicica ( hmm chyba nie warto wspominac , ze jestem na 27 stronie i ni w zab nie mam pojecia kto to jest ten Kmicic) , a ze jestem oen smierdzacy to zywcem spisalam  charakterystyke z opracowania. Nie dosc ze ta  beeeeeeeep( censored) Buka pytala wsich  to mnie omijala szerokim lukiem ( moze to  i dobrze). Na niemiecki ( bosz  na sama nazwe tego przedmiotu scyzoryk mi sie w (_!_) otwiera ) jak zwykle moje przygotowanie w skali od 0 do 10 == -6 i tez mnie nie spoytala, kheh angielski , coz tu duzo gadac  to samo :)) Fuksiarz ze  mnie , nie?? :> Powiem wam tylko tyle: dwa polskie z  samego rana z  Buka uspia nawet najbardziej wyspanego czlowieka, na dobitke dwie matmy pod koniec z Mumina . No coz!  Tu sie musze pokfalic!! :> Bylam  przy tablicy iiii................. zrobilam jeden przyklad z ( eeeee jak sie to nazywa) ekstremum funkcji!! Zdolnia  ze mnie bestia :>>> :P Pozdroffka  da all :> Dla  kamciarki i Dj-a :P  

Ej no normalnie na jutro mam napisac  cos strasznego ?! wlosy sobie z  glowy wyrywam , bo nie wiem czy podolam takiemu zadaniu!!  Musze napisac ......... wypracowanie z religii :> buaahaha   Bosz  , ash mi siostry szkoda , ze bedzie musiala  to czytac :>dobra 3a sie za robote wziac :> papa all :P

Nie ! musze  jeszcze pograc  chwile  na necie :P Hmm  a wlasnie  dlaczego kolega powiedzial , ze  jestenm  nienormlana???????????? ( czyzby mial racje?!) :P :>

hexe : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

myshunia-1 | inna-ona | angelek | mody | erica | Mailing